Lájkoljon minket!

Kövessen minket!

Iratkozzon fel!

Premium Health Concepts Kft. | Tel.: +36 30 / 229 21 96 | e-mail: office@premiumdiet.hu

HU  EN  DE  SK  RO  TR  AE

Trei mese pe zi

În cazul reducerii greutăţii corporale este recomandat un regim cu trei mese pe zi, decât cinci mese sărace.

Aşa-numiţii specialişti nutriționiști consideră în continuare că cea mai bună metodă pentru scăderea greutăţii corporale prin dietă este dieta cu 5-6 mese pe zi. Acest principiu îl argumentează prin faptul că mesele mici şi dese "preocupă" corpul şi nu ne apucă criza de foame. Se susţine că mesele dese şi mici accelerează şi metabolismul.

Trebuie să regândim aceste principii care se află sub semnul întrebării şi în baza proceselor care se desfăşoară în corpul nostru vom ajunge la concluzia că metodele populare şi promovate continuu probabil că au rezultate tocmai contrare.

Fiţi atenţi şi credeţi în senzaţia de foame! Cu cât consumaţi mai multe alimente, cu atât creşte senzaţia de foame. Şi de ce se întâmplă aşa?

Dacă mâncăm de cinci ori pe zi, intrăm în capcana insulinei. Fiecare masă stimulează pancreasul să producă insulină. Fiecare masă! Fără excepţie! Acest fapt duce la accentuarea senzației de foame mai ales în cazul consumului de alimente bogate în carbohidrați și grăsimi (piramida alimentară prezintă ordinea alimentelor).

Micile gustări accelerează apariția senzației de foame.

Sfat: urmăriți-vă senzația de foame (este vorba de poftă, nu de foame!!!) și veți observa că cu cât mâncați mai des, cu atât mai curând vi se face foame. Este important să știți că nu foamea vă deranjează, ci faptul că a scăzut nivelul de zahăr în organism, ceea ce trebuie restabilit și de aceea organismul cere alimente (pâine, paste, orez, dulciuri etc.). Această înțelepciune nu este neapărat ultima concluzie.

Reduceți numărul meselor la mesele principale, mic dejun, prânz și cină. Dacă sărim peste o masă, nu-i nicio problemă.

Observație: depinde și de totalul de calorii.

Sunt permise și două mese pe zi fără să creștem în greutate. Cu condiția să nu depășiți numărul total de calorii necesar corpului nostru. Dacă îl depășim, începe îngrășarea. Niciun regim nu are succes dacă nu ne stăpânim nivelul de insulină. Diferitele tipuri de alimente consumate (proteine, grăsimi sau carbohidrați) generează distribuirea de cantități diferite de insulină. Trei mese sățioase sprijină și accelerează mai mult metabolismul și ni se potrivește mai bine caracteristicilor genetice decât cinci gustări pe zi.

Organismul are nevoie de mult mai multă energie pentru valorificarea meselor mai mari, decât pentru arderea celor mai mici. Organismul funcționează și acum la fel ca acum 10.000 de ani.

Observații:

Alimente care conțin triptofan: carne de pasăre, nuci, ouă, lapte, brânză, cașcaval, carne roșie slabă, cartofi și mazăre.

L-triptofan se găsește în cacao, ciocolată, precum și în produsele Premium Diet Regular.

Să nu vă mire faptul că la 2-3 ore după un mic dejun bogat în carbohidrați sau după micile gustări din cursul zilei ni se face iar și iar foame.

A módszer tudományos alapjai

VISSZA